torsdag 2. juli 2009

Tankefull


Før eller siden må jeg prøve sort/hvitt

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Takk for koselig kommentar i bloggen min igjen:) Mange flotte fotos nedover her til deg!
Og øvelse gjør mester. En blir aldri utlært, men det er jo det som er så gøy også med foto.
Leste forresten om fototips fra en proff, som anbefalte ikke stille kameraet på sort/hvitt, men heller redigere etterpå med et program. Jeg har prøvd begge deler, og det stemmer nok. Vet ikke hva du har gjort med dette bildet, men fint var det uannsett. Et tankefullt bilde:))
Ha en topp helg!

:)

Margrethe sa...

Har nok tatt bildet i farger, og redigert etterpå (Picasa 3 - tror jeg at jeg brukte). Hadde ikke tenkt sort/hvitt på forhånd. Det er kanskje en ide, med tanke på bakgrunn. Jeg får prøve videre :-)