lørdag 4. januar 2014

SMÅSTRIKK i det nye året

Det blei lite blogging i 2013. Synd når jeg nå skal se litt tilbake, og kanskje prøve å huske hvordan og hvorfor ting blei gjort sånn eller slik..
Derfor skal jeg ta meg sammen, og bruke litt tid på pcen.
Her på denne sida kan jeg jo skrive om nesten alt jeg holder på med,
og så supplere med de andre sidene mine.
Forberedelsene til Jul i 2013 gikk veldig bra.
Og det var vel mest fordi jeg begynte tidlig, og ikke satte meg for mange mål som skulle nås.
Jeg var også flinkere enn ellers til å be om hjelp. Og å dele planene mine.
I et senere innlegg skal jeg skrive litt om dette.

Det kommer snart et nytt barnebarn.  Også denne gangen en liten jente.
Da må jeg jo strikke velkomst gave til henne.
Mønsteret har jeg brukt før, så det gikk unna i rosa.