lørdag 19. desember 2009

Bloggtørke og sokkestrikking


Det er utrolig hvor hjelpeløse vi blir når Internett ikke hvirker som det skal. Det blir jo en del av den daglige aktivitet. Helt borte var det ikke, men det gikk ikke fort nok til at vi fikk lastet opp bilder o.l. En evighet tok det før sidene kom opp, - om de kom i det hele tatt. De siste ukene har jeg prøvd å glemme hele Internett. I alle fall hjemme.


Det positive med situasjonen, er jo at jeg har strikket og strikket, heklet og heklet, og til og med lest en del. Verst synest jeg det var med ikke å kunne delta i ABC i ord og bilde.
Nå er jeg spent på om jeg klarer å komme i gang igjen. Den som lever får se. Jeg kan i alle fall gå inn å lese hos alle de andre.

Det er jo tid for de gode stemningene nå, og det nærmer seg fridager. - Og det snør!!!