mandag 22. februar 2010

Langrenn, skiskyting eller skøyter ...

.....jeg strikker i samme tempo. Nesten. 
Egentlig hadde jeg tenkt å strikke en kort jakke nå under OL,  men jeg har ikke tid til å tenke eller lese oppskrifter.
Nå handler det om å bruke rutinene, og det som sitter i fingrene.
Jeg er av dem som liker sportssendingene, og ser så mye som jeg kan.
Ute laver det ned med mer snø.
Jeg synest ikke så mye om det lenger, men jeg har jo ikke noen innflytelse på været.
Det er bare å finne andre ting å glede seg over,
og så være veldig forsiktig når man må ut å kjøre bil.
I dag passerte jeg fire langtransporter som sto fast i bakkene.
Jeg ser ikke fram til å kjøre på jobb i morgen.
Enda snør det tett.
Men inne har jeg det deilig.
Skihopp med bronsemedalje, curling og langrennsprint, og noen kjekke strikketøy.
Jeg hadde noen garnrester som ikke ville være til "noe", helt til jeg fant på å strikke mini-tøfler.
Synest de ble veldig søte, og godt egnet til små presanger.

6 kommentarer:

Røsslyng sa...

Hjelpe meg for en produksjon, imponerende
Det er godt og få brukt opp litt av restene og særlig til slike nyttige ting.
Ha en fin dag videre og kjør forsiktig på vinterføret

jannes hobbykrok sa...

Så masse herlige produkter!Flotte bilder,jammen er du kreativ!
Klem,Janne

Malys krok sa...

Så utolig mye fint jeg har sett nå! De tøflene skulle jeg gjerne hatt mønster på! De var jo så fine!
Ser at du stadig får nye strikkerier ferdige og viser oss. Det er flott!
-Margit-

Anita sa...

Mykje flott du lagar. Kjente igjen fjella i headeren og måtte inn å kikka litt nærmare. ;)

Ellen sa...

Hei! DER fant jeg bloggen din! Så fint du har det her. Mye fint du har laget også. Skal se meg litt bedre om i morgen. Legger deg i blogglista mi, jeg :)

Idnar sa...

Foe en produksjon. Ser forresten at du har laget samme tøflene som meg. De som starter på hælen. Men mine hæler ble litt merkelige. Stikker ut bak. (ler) Ser ut som skøyter.
Ønsker deg en vidunderlig lørdag