lørdag 10. april 2010

Award

I går mottok jeg denne Awarden fra Ellens Heklekrok. Ellen med alle de fine og morsomme hekleoppskriftene, som jeg før eller siden må prøve.
Eller kjøpe noen av de fine tingene hun lager. Anbefaler alle som liker å hekle og ta en tur innom hennes blogg.
Det er jo alltid slik at når man tar imot en Award, så følger det forpliktelser med. Sånn også med denne.
1. Legg ut Awarden i bloggen din

2. Gi den videre til 12 personer
3. Link til de du gir den til
4. Gi de beskjed om awarden
5. Link til den du har fått den av

Å velge blant alle de flotte bloggene jeg er innom er ikke lett, men jeg begynner og ser hvor jeg havner:
Mormors verden - Mors hjerterom - Solveigs lek med garn og pinner - Hverdagssnublerier - Mitt litt om mere - Ruskomsnusk - Ett Maxat ställe - Strikkebeste i bloggverda - Hobbygåsa - Hjerterommet
Så langt ble det bare ti, om jeg skal unngå å sende til dem som allerede har fått denne.

Skal jeg være helt ærlig - og det skal man jo - så synest jeg vi skulle begrense spredning til 3 (ikke 7 og 12). Da ble det kanskje lettere for flere å motta og sende videre Awarder. Men nå er det kanskje "som å banne i kirken" å si noe slikt, men jeg tar sjansen. 
Jeg er uansett glad for de som tilfaller meg, og sender en varm tanke til avsendere. 
Ha ei deilig helg med mye vår i lufta.

12 kommentarer:

Malys krok sa...

Så nydelig innlegg med bilder fra Skogsturen! Ja snart er det vår her og! Gratulerer med award!Den er fortjent, så mye fint som du får til!
-Margit-

Malys krok sa...

PS. Helt enig i at det er alt for mye å skulle sende en award videre til så mange. Jeg avsto nylig fra å ta imot en, nettopp på grunn av det! Bare fint du sa det!

Hobbygåsa sa...

Grattis med award og tusen takk for at du gir den videre til meg - det varmer et blogghjerte :-) Jeg har bannet i kirken for lenge siden og erklært bloggen min award og utfordringsfri, men det kan ikke du vite for jeg ser at jeg i vanvare har fjernet teksten i bloggen min. Så tusen takk til deg igjen, jeg ble veldig glad - og jeg håper du tilgir at jeg ikke blogger om den. Ha en flott helg!

Anita fra hjerterommet sa...

Takk for award:))

Veldig hyggelig med awarder og jeg blir selvfølgelig like glad som alle andre for de:), men pga "forpliktelsene" som ofte følger med har jeg valgt å ikke følge opp awarder.

Jeg blir rørt og glad for å få de, men ikke dette jeg har kapasitet til å bruke bloggtiden min på:)Sorry. Blogging er kjempe gøy, men virkelig en tid sluker.. he he.

Var innom hagebloggen din, og for en nydelig header du har. Regner med det er bildet av hagen din, virkelig vakker!!! Jeg holder på å planlegge en hage på vår nybyggede hytte, litt av en jobb å få til en hage skjønner jeg nå... og dyrt;) Trær er jo veeeeldig dyre synes jeg.

Ha en flott helg videre:)

Strikkebesta sa...

Mucho gracias! Ein award med spansk tekst - det kan eg sjølvsagt ikkje motstå:) Eg tek imot, så får eg sjå kor mange eg har på lista mi som ikkje alt har fått han. Vi får tilpasse reglane etter kapasiteten, det er trist om folk ikkje tek imot fordi dei ikkje har tid til å vidaresende awarden, då er det betre å gjere som du. Takk for hyggeleg kommentar på siste innlegget mitt også! Ønskjer deg ei vårfin helg!

Ellen sa...

Ja, jeg er enig med deg. Det går ikke i lengden når man skal sende til så mange. 3 er mer enn nok. To burde holde, mener jeg :) Men det gjør jo heller ikke noe om man får flere - jeg fikk 5 stykker, og skulle da ha sendt videre til 60 :)

Awarder virker på en annen måte her i bloggverdenen, ser jeg. Jeg har hatt hjemmeside i flere år og der sendte vi også awarder, men de skulle ikke sendes videre - bare tas i mot og linkes tilbake.

Jane sa...

Tusen tack för awarden! Den gläder mig enormt mycket :) Sänder den vidare till tre, som du föreslog.
Ha en bra helg!

Tussi sa...

Jeg takker for awarden.
Har fått den før, men har ikke fått fulgt opp enda, og jeg tror nok ikke det går bedre denne gangen.
Synes også at det er altfor mye å skulle sende videre til 12.
Egentlig vet jeg vel ikke helt hva jeg skal synes om awarder i det hele tatt. Noen er jo morsomme, og med noen blir det mest "pes"...
Uansett: Ha ei super helg :)

Tussi sa...

Jeg takker for awarden.
Har fått den før, men har ikke fått fulgt opp enda, og jeg tror nok ikke det går bedre denne gangen.
Synes også at det er altfor mye å skulle sende videre til 12.
Egentlig vet jeg vel ikke helt hva jeg skal synes om awarder i det hele tatt. Noen er jo morsomme, og med noen blir det mest "pes"...
Uansett: Ha ei super helg :)

Røsslyng sa...

Tusen takk må jeg jo nesten si, hyggelig å bli satt pris på.
Skal se når jeg får summet meg til å lage et awardinnlegg
Ha en super vårhelg og husk å nyte godværet!

Solveig sa...

Tusen takk for at du tenkte på meg. Som andre har jeg litt begrenset tid til å blogge og velger å bruke ekstra tid til å besøke andres blogger når jeg har "fri". Ha en riktig god dag!

Siv Janne sa...

Tusen takk:) Er så kjekt at noen tenker på meg.. Jeg skal lage et innlegg...Er litt hektisk det vil si... jeg er i gang med trening igjen.. og det tar litt tid.. Er enig med deg at det er nok med 3-4 stk..
KLem SIv Janne