mandag 21. mars 2011

Snart vår, lengre dager og arbeidsglede



Jeg kjente det da jeg våknet i morges! Til øsende pøsende regn og plussgrader. Nå er det vår!
Da kan jeg begynne oppryddingen i hagen, bruke mer tid i drivhuset, og likevel få tid til andre kjekke gjøremål. Vinduspuss er ikke en av dem, men det må vel til det også.
Smykkelagingen har tatt mye tid i det siste. Men det er moro.
Bestillinger gjør at jeg setter av litt tid hver ettermiddag til å lage noe nytt. Og til nå har det gått unna.
Selvfølgelig blir det tid til litt strikking og hekling også.
Det er ideelt arbeid når jeg ser på tv.
Bortsett fra når jeg ser fotballkamp!
Da gjør jeg så mye feil at jeg må rekke opp etterpå.
Søndagens Brann-kamp blei en fantastisk opptur hva fotball angår,
men strikketøyet gikk det skitt med.
I kveld er det musikkøving. Det gleder jeg meg også til.
Mandager er flotte dager! Starten på en helt ny uke!



Ettersom jeg ikke har noen nettbutikk hvor smykkene mine kan legges ut til salg, lager jeg noen kollasjer her på bloggen. Også på Facebook ligger de, men foreløpig bare på min private side. Er du interessert i å se nærmere på dem der, kan du bare legge deg til som venn HER