mandag 10. februar 2014

TOM HÅNDARBEIDSKURV

I alle fall nesten! 
Og det er ikke ofte.
Familien er blitt større, og raggsokkene forsvinner fortere.
Men det er jo ikke noe problem så lenge det er garn å få tak i.
Jeg var litt lei av de fargene jeg fant i garnkassene, så jeg havnet i butikken.
Der var det egentlig mye å velge mellom, og Viking Sportsragg gikk av med seieren.
Deilig garn å strikke raggsokker av, og det er rimelig.

Nå holder jeg på med fjerde paret, og er fornøyd med egen innsats.

Før strikket jeg stort sett sokker som skulle brukes i støvler og vintersko, men nå er det til innebruk for det meste.

Både foreldre og barn vil ha dem, og bruker dem flittig.
Så da fortsetter jeg å strikke raggsokker.
Det er lett å kombinere med tv-titting, og sliter ikke på armene, som ikke liker store arbeider lenger.