søndag 10. januar 2010

Sokker og tøfler...........


nå må det da snart være nok. Men jeg innser at det blir det aldri. Så da handler det vel mer om at jeg må ta meg sammen, og komme meg videre.
De to siste måneden har ikke handlet om annet enn sokker og tøfler og sokketøfler. Med og uten brettekant, med og uten doble heler, - og tær. I alle farger og størrelser.
Og så begynte jeg på vottene.
Men jeg har så lang ikke klart mer enn to par av sistnevnte. For da jeg akkurat var kommet i gang, så fikk jeg et par av disse blå tøflene i hus. Og selvfølgelig måtte jeg bare prøve å strikke et par.  Det var jo slik at de ikke bare var fine å se på, de var jo kjempegode på foten. Jeg er snart ferdig med 1. paret. og de var kjappe og greie å strikke.
Men jeg skal jo ikke strikke mer for føtter nå!
Hva med planer om  luer og votter? Jeg har jo vært innom en masse blogger og blitt ordentlig inspirert.
Jeg har en halv tøffel og en sokk igjen av "påbegynt" strikk. Det skal gjøres ferdig de første dagene. Og så .......
Det er hva jeg har lovet meg selv. Jeg har til og med lånt med meg strikkebøker fra biblioteket!
Jeg har jo også heklearbeid liggende ............ to er det visst! Sukk!!! Lykkelig er den som ikke er tom for planer.