lørdag 1. januar 2011

Godt Nytt År

Så er vi i gang igjen; med et nytt år, med nye forsetter, med 365 dager som skal fylles med positivt innhold. I går kveld var det så lett å ramse opp alle gode forsetter, ønsker og håp for 2011, men i dag.....
Nei! Jeg har ikke tenkt å gi opp før jeg har begynt! Men det er kanskje lurt å starte med en ting om gangen.
Jeg starter med å komme i gang med slankingen igjen,. Det forekommer meg å være en god begynnelse. Etter en god slanke-høst valgte jeg å glemme hele opplegget i juleferien.
Men nå har jeg fått nok! Mer enn nok!
Jeg lengter tilbake til det sunne kostholdet.

Og så har jeg nye planer for håndarbeid og hobby.
Det skal jeg kanskje ikke si for mye om. Bare at jeg ikke skal strikke kun sokker i år.
Ettersom sokkene i fjor gikk unna som "varmt hvetebrød", så er de jo kommet til nytte. Men jeg må finne på noe annet også.
Og hvor ble det av dukkeklærne jeg skulle strikke?
Ikke har jeg jobbet med scrapbooking heller.
Og hadde det ikke vært moro å lage noen smykker?
Symaskina har vært på "legd", men nå må den hjem.
Klær må rettes på og kvikkes opp - tror jeg!
Så........... det er godt jeg har 365 dager å ta av. Eller 364 og en halv.