tirsdag 20. oktober 2009

Opprydding

Forrige uke blei avlsutta med opprydding i garn. Jeg hadde selvfølgelig klart å kjøpe litt nytt også, og det var på tide å få litt oversikt. Målet for forrige uke var nådd og jeg var faktisk ganske stolt av meg selv. Og nå handlet det om å rydde.
Alt strikke og heklegarn har tilhold på det vi kaller tv-stua. Og det var på tide med sortering og rydding. Men så er det noe som heter blogger også, og bak i hodet sitter bilder av fine arbeid dere har gjort.
Så skjer det:
Jeg ser at det garnet hadde passet til ditt, og det hadde vært fint til datt, og det der må jeg bare se om jeg kan bruke til sjal!!! Fram med strikkepinner og heklekroker igjen.
Og så, -når jeg endelig er ferdig med ryddingen et og et halvt døgn etter at jeg begynte, så ligger der 1 nesten ferdig sokk i en type garn, 1/10 sokk av et annet garn, 1/2 oppvaskklut i rutemønster, 2 heklaruter i forskjellige farger, og 1 ferdig strikket (men ikke montert) firkanttøffel.
Nå har jeg 7 arbeider på gang!
Det kan ikke bli verre.
Det er på tide å gå på strikkekaffeen å roe seg ned litt etter helgen.
Koselig var det! God stemning med mange nye ideer.
Og salg på bommullsgarn.
17 nye nøster i 6 nye farger finner vegen hjem til mine hyller.
Blogging? Hvem har tid til det?